Julekalenderen, hvordan virker det ?

Åbent forum til diskussion af vold, sorger, pårørende og mere.

Re: Julekalenderen, hvordan virker det ?

Indlægaf Sanne » 15 dec 2009 00:21

Hej Olga

Tak for dit spørgsmål.
Det foregår på den måde at man under julekalenderen, hver dag svarer på et spørgsmål enten for voksne eller for børn. Børnene skal ligeledes være tilmeldt forummet.

Da vi har haft nogle problemer med forummet, venter vi til på søndag til at begynde at trække lod om gaverne.
Vi vil prøve at fordele gaverne, især for børnenes vedkommen, så de passer til alderen.

Jeg håber at du har fået svar på dine spørgsmål, ellers er du velkommen til at ringe til mig på Tlf.: 60 14 01 01 eller sende mig en mail sanne@voldsramtekvinder.dk

De bedste julehilsner
Sanne
Senest rettet af Sanne 16 dec 2009 01:43, rettet i alt 1 gang.
Sanne
 
Indlæg: 159
Tilmeldt: 26 jan 2009 11:44

Re: Julekalenderen, hvordan virker det ?

Indlægaf Dorte » 15 dec 2009 20:52

Hej Sanne.

Da der den sidste tid har været problemer med hjemmesiden og på den måde også forrummet, så skal det jo også lige nævnes, at dem der gerne har ville melde sig ind i forrummet IKKE har kunne pga. problemer.
For min søn´s vedkommen har han IKKE kunne medle sig ind pga. de tekniske problemer der har været på hjemmesiden.
Derfor har Patrick brugt mit navn osv, da han jo ikke skal snydes for en sjov og spændende oplevelse pga. fejl på hjemmesiden.
Ved også andre har haft samme problemer og disse er du blevet gjort opmærksom på via sms eller telefonopkald ;)

Hilsen Dorte
Dorte
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 13 jun 2009 22:26

Re: Julekalenderen, hvordan virker det ?

Indlægaf Sanne » 16 dec 2009 01:48

Hej Dorte

Tak for dit indlæg og du har så ganske ret, vi har haft nogle tekniske problemer med forummet, og dette beklager jeg meget.

Derfor har vi valgt at venter vi til på søndag, med at trække lod om gaverne, så flere kan nå at være med.
Hils Patrick.

De bedste julehilsner
Sanne
Sanne
 
Indlæg: 159
Tilmeldt: 26 jan 2009 11:44

Re: Julekalenderen, hvordan virker det ?

Indlægaf bullepigensmor » 23 dec 2009 12:22

Måske alle har travlt her op til jul..
Så rolig nu...

Hilsen Susanne
bullepigensmor
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15 dec 2009 08:26

Re: Julekalenderen, hvordan virker det ?

Indlægaf Sanne » 24 dec 2009 13:30

Kære Alle

På grund af bl.a. sygdom i bestyrelsen, bliver der først trukket lod om gaverne efter jul.
Jeg beklager meget de manglende svar.

Med hensyn til hvem der sponsorere julekalenderen, kommer logoerne ind på hjemmesiden efter jul. Vi har valgt ikke at oplyse om hvilke gaver der bliver trukket lod om, da vi tager hensyn til alderen på børnene.
Med hensyn til Sundhed og trivsel projektet har jeg tidligere skrevet, at vi træner dagligt og der er man er meget velkommen til at deltage i.

Jeg har endvidere bedt om, at man kan ringe til mig for yderlig information, da det kan være svært at skrive i forummet, ligeledes vil vi gerne beskytte de kvinder der ønsker at deltage i vores projekter samt arrangementer, derfor oplyser vi ikke tid og sted, dette foregår ved henvendelse til mig.

De bedste julehilsner
Sanne
Senest rettet af Sanne 27 dec 2009 20:13, rettet i alt 1 gang.
Sanne
 
Indlæg: 159
Tilmeldt: 26 jan 2009 11:44

Næste

Tilbage til Offentligt forum

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron