PSYKISKE SMERTE

Åbent forum til diskussion af vold, sorger, pårørende og mere.

PSYKISKE SMERTE

Indlægaf Superwoman21 » 03 mar 2010 13:18

Puha jeg har endelig fundet den her hjemmeside, jeg har i 2 år været i et forhold med en meget syg mand som har tæsket mig på det groveste i hele vores forhold og som har mishandlet mig psykisk, og forvoldt mig stort skade, nu har han været ind og sidde i 1 å pga nogen helt andre ting, hvor jeg har støttet ham og besøgt ham meget hvorfor ved jeg ikke, men nu har jeg endelig taget mig sammen til at melde ham som jeg aldrig har kunne gøre, men efter han har fået tlf der inde har han ringet helt sindssygt og skrevet helt sindssygt de sygeste og mest svinske beskeder, hele dagen har haft ringet hjem til min forældre og plaget dem min far er blevet syg af stress og min mor kan slet ikke koncentrer sig om sit arbejde fordi det her fylder alt for dem, han har fået sine venner til at smadre min vindue og lave heværk i min opgang hvor jeg bor med min familie hvor der er blevet skrevet at jeg er den største luder i verden, af hans venner, der bliver hele tiden holdt øje med mig og holdt øje med min liv og hvad jeg foretager mig jeg har fået en depression pga ham som jeg tager piller for, alligevel kan jeg ikke forstår hvorfor jeg stadigvæk elsker ham og hvordan jeg stadigvæk kan blive ved at elske ham når han skriver de søde beskeder og når han er den søde mand, får jeg altid dårlig samvittighed over at have meldt ham også elsker jeg ham igen og tænker de dumme dumme tanker, han er sød nu så kan han også være der frem over og jeg elsker ham jo kan ikke gøre ham eller ønske ham noget ondt, er så træt af den her rutsjebane jeg lever med hver dag jeg elsker ham når han er sød også når han bliver den lede mand hader jeg ham igen, jeg er så træt af det her ved virkelig ikke hvad jeg mere skal gøre med mit liv jeg har aller mest lyst til at begår selvmord for kan ikke finde andre løsninger og udvej ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere, jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan stoppe med at elske ham og lukke ham ud af mit hjerte for han vil aldrig forandre sig sådan nogen mand kan aldrig forandre sig de vil altid slå og det vil kun blive værre med tiden jeg ved det godt, har også hørt mange grimme historier om dødsfald hos kvinder der er blevet dræbt af deres sindssyg kærester og eks kærester, ved det hele men jeg forstår ikke hvorfor min krop og min hjerne ikke kan stoppe med at elske ham er jeg virkelig den eneste i den her land der har det på den her måde kan jeg virkelig være den eneste som elsker sådan en mand her, jeg er bare så træt af det her er træt af den her liv og de uheld jeg altid er forfulgt af, magter det ikke psykisk mere min krop og min hjerne er helt udkørt og jeg ved ikke hvad jeg mere skal stille op vil virkelig ønske der var nogen som havde det ligesom mig så vi kunne snakke sammen og eventuelt hjælpe hinanden.

Hvordan kan jeg elske sådan en person jeg fatter det bare ikke og kommer jeg aldrig til at stoppe med at elske ham kommer det aldrig til at stoppe med at gøre ondt at jeg skal leve uden ham og at det ikke bliver ham jeg skal giftes med og have børn med som vi havde planlagt kan jeg virkelig overleve uden ham kan jeg virkelig give slip på ham og lære at leve uden ham lige nu frygter jeg at jeg aldrig vil kunne gøre det for jeg er så bange for jeg elsker ham meget lige nu og fatter slet ikke hvordan man kan elske sådan en syg menneske som har forvoldt en så meget smerte og lidelse, men jeg frygter bare så meget at jeg aldrig vil kunne stoppe med at elske ham og give slip på ham jeg frygter det bare så meget, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre har virkelig brug for hjælp til det her og der er ingen der forstår mig føler mig altid så dum og ånddsvag når jeg fortæller det her til folk og de bare tænker jeg er fuldstændig dum op i min hoved fordi jeg kan elske sådan en mand der, jeg er desperat og græde færdig ved slet ikke hvad jeg skal stille op, er der virkelig ikke andre som har det ligesom mig og som kan føle mig...

puha undskyld for min lange lange indlæg men havde brug for at får det her ud for kan ikke holde ud at have det inde mere, undskyld hvis der er nogen stavefejl, har skrevet meget hurtig...
Superwoman21
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 03 mar 2010 11:50

Re: PSYKISKE SMERTE

Indlægaf Sanne » 13 mar 2010 10:48

Kære Superwoman21

Velkommen her i forummet.

Det er helt naturligt, sådan som du har det, den søde mand, som du engang mødte, det er han jo stadig - en gang imellem.
Et tilbagevendende spørgsmål fra mange voldsramte kvinder er: Kommer jeg mig nogensinde over de oplevelser jeg har haft? Er alle mænd voldelige? Vil jeg altid være ensom og alene? Vil det nogensinde lykkes mig at finde en sød og kærlig mand, der vil mig det godt?

Ens værste fjende, er de tanker man gør sig. Det gælder alle mennesker. Du får det, du fokuserer på. Drejer dine tanker sig om angst og frygt for fremtiden og kommende forhold, så låser du dig selv fast i et mønster, i en form for trance.

Det er meget forskelligt, hvor lang tid at det tager at kommer igennem de traumatiske oplevelser, du har været igennem.

Ud fra egne erfaringer kan jeg sige, at jeg ikke tænker på det dagligt, dog er det der stadig. Det er stadig en del af mig, mit liv og mine børns liv.

Mange voldsramte kvinder har begrænsende overbevisninger som: Jeg kan ikke noget. Jeg har ikke fortjent at have det godt. Jeg har selv været ude om at have sådan, som jeg har det. Osv….

Du skal prøve at lade fortiden ligge og leve i nuet Stil til dig selv et spørgsmål: hvordan har jeg det lige nu?

Må jeg stille dig nogle spørgsmål:
Hvor har du fået hjælp og støtte?
Har du børn?
Har du fået psykologhjælp?
Har din kommune været underrettet og i så fald, hvilken hjælp har du fået der fra?
Du er altid meget velkommen til at ringe til mig, hele døgnet.

De bedste hilsner Sanne Tlf.: 60 14 01 01 Landsforeningen for Voldsramte Kvinder.
Sanne
 
Indlæg: 159
Tilmeldt: 26 jan 2009 11:44

Re: PSYKISKE SMERTE

Indlægaf Superwoman21 » 13 mar 2010 19:07

Hej Sanne mange tak for dine søde besked dejligt at høre fra andre som har prøvet det samme

Nej jeg har ingen børn er 21 år gammel og har ikke underrettet kommunen om det har prøvet at får hjælp af politiet hvor jeg synes de ikke har været så søde har været ned og anmelde ham for trusler og chikane men de havde åbenbart ikke tid til at jeg skulle angive en rigtig anmeldelse, så de tog det bare hurtigt og sagde de vil ringe til mig når de kunne for de havde en hel masse sager foran mig liggende så der vil nok går et styk tid,

det er sååååå enorm frustrerende at man ikke kan får hjælp og at man ikke bliver taget seriøst, jeg går ikke til psykolog endnu men tager anti depressiv medicin, jeg går i skole dagligt til social og sundhedshjælper, er meget glad for det der det holder mig i gang med noget og giver mig en noget så normal hverdag, men der sker bare så mange ting dagligt han bliver ved med at chikanere mig og min familie lave herværk i min opgang hvor jeg bor, sende mig mange trussel beskeder på sms som jeg selvfølgelig alle sammen gemmer, jeg kan ikke blive fri fra ham og den ene problem følger efter den anden lige nu synes jeg bare det hele virker meget sort jeg forstår virkelig ikke hvorfor problemerne følger efter mig og jagter mig når jeg ikke har gjort noget forkert det har han, men alligevel er der ingen problemer der følger efter ham men kun mig jeg forstår det slet ikke det virker bare som om at hele verden er imod mig og prøver at komme af med mig ved godt det ikke er sådan men sådan føles det virkelig lige nu.

Og det er en forfærdelig følelse, her på det sidste er jeg begyndt at får det meget værre og blev nød til at melde mig syg fra skolen i fredags da jeg ikka magtet det psykisk noget jeg ellers aldrig plejer at gøre, men magtet det bare ikke i fredags, vil så gerne væk fra ham og have en godt liv og nyt liv men ved bare virkelig ikke hvordan for problemerne bliver ved og ved med at følge efter mig og den ene uheld følger efter den anden, lige nu føler jeg mig virkelig som den mest uheldigste person i hele verden, kan virkelig ikke forsår hvorfor alle de her ting sker for mig i stedet for at der skal ske noget dårligt for ham, kan slet ikke forstår hvordan den her verden fungere....

Ved ikke hvilken hjælp jeg skulle kunne får hos kommunen jeg fortryd meget at have anmeldt ham til politiet da de ikke tog det anonymt åbenbart og oplyste ham og hans advokat om det hvilken medførte i at det hele blev meget værre og han blev en endnu større monster end nogensinde før nu vil jeg ikke risikere at anmelde ham igen, da jeg ikke magter flere problemer og at flere uheld skal ske, men ved virkelig ikke hvad jeg ellers skal gøre og hvordan jeg kan komme ud af det her og alle de her problemer og får et godt og normalt liv.
Superwoman21
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 03 mar 2010 11:50


Tilbage til Offentligt forum

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron