Useriøse indlæg bliver fjernet!

Åbent forum til diskussion af vold, sorger, pårørende og mere.

Useriøse indlæg bliver fjernet!

Indlægaf Sanne » 10 jan 2010 23:46

I de seneste dage er der blevet lagt en hel del indlæg ind omkring Landsforeningens virke, samt omkring min person.

Indlæg der er af personlig, direkte eller indirekte karakter, vil fremover blive slettet uden diskussion.

Jeg vil endnu engang oplyse at denne forening og dette forum er for de voldsramte kvinder og deres børn.

De bedste hilsner Sanne
Landsforeningen for Voldsramte Kvinder
Sanne
 
Indlæg: 159
Tilmeldt: 26 jan 2009 11:44

Re: Useriøse indlæg bliver fjernet!

Indlægaf TrIs » 11 jan 2010 07:02

Kære Sanne og forening.

Til din og jeres orientering kan jeg oplyse at min kone er tidligere voldsoffer ifm samlever, der terroriserede hende igennem mange år. Efterfølgende måtte vi flytte til udlandet, hvor vi stadig lever et meste af tiden. Hendes tidligere kæreste er for længst død og borte, men det har ikke gjort det passerede nemmere at leve med. Derfor valgte min kone at arbejde for og med ofre for samlivsproblemer, vold og lignende på en seriøs måde i det land vi nu engang bor i. Vi trækker også på kræfter i Danmark, hvilket førte til et besøg på dette site, som vi desværre ikke kan se det relevante og konkrete i. Vi er også vant til at arbejde med begge sider af en sag og har arbejdet med en dansk organisation, der behandler de voldige personer. Jeg selv arbejder inden for retsvæsnet, så på denne måde havde vi håbet at kunne bidrage til jeres forening og omvendt. Beklageligt at seriøs debat ikke er muligt på denne side, hvis formanden eller bestyrelsen føler sig gået for nær. Betyder det så, at hverken jeg, min kone, hendes forældre, hendes børn eller vores fælles søn må skrive i dette forum. Vi er dog alle påvirkede af det der skete dengang? Det var ALDRIG gået i en seriøs forening, der tilmed får tilskud fra sponsorer og det offentlige. Hvad er resten af bestyrelsens kommentarer og mening til dette? Kunne være interessant at vide.

Eller støtter de op om dette: Tilbage til betonkommunismens dogme; vi alene vide. Og vi skal nok bestemme hvilke informationer pøblen har behov for. For viden er jo farlig, ikke? Skammeligt!

Vi tager snarest tilbage; en oplevelse rigere men absolut ikke med en bedre smag i munden.

Tristan.
TrIs
 


Tilbage til Offentligt forum

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron